2012. május 3., csütörtök

Érzelmi evés



Több éve foglalkoztat engem is ez a téma. Főleg mióta rájöttem, hogy elég közelről ismerem ezt a technikát ::)) Bár amióta felismertem és van bevált módszerem a kezelésére, évről évre egyre ritkább az olyan feszültség helyzet melyet így kezelnék. Úgy tapasztaltam, hogy az, hogy valaki egészségesebb étrendre vált, nem óvja meg a kísértésekről, főleg nyomás alatt sokkal könnyebb az elmének visszacsúsznia a jól ismert és az évek során begyakorolt megküzdési módokhoz.

Rettentően megörültem, pár hete amikor Nóra ismertetése alapján megvettem és azóta többször elolvastam  Victória Boutenko: 12 lépés a nyers étrendig című könyvét. Elég részletesen kitér erre a problémára. Tapasztalta hogy a lelkes nyers evők akik egy egy tanfolyamát előadását meghallgatták, de a következő évre elmaradtak, eltűntek. csak 1-2 % maradt kitartó a nyers étkezés terén.. Ekkor kezdte a szenvedélybetegek leszoktatását segítő 12 lépéses néven ismert programot átalakítani a főtt ételekről a nyers étkezésre való átállás segítésére.
 Aztán nemrég Zsu írt egy bejegyzést ugyan erről.
Carlene rengeteg hölgynek segít nem kis súlyt veszíteni, és a pár hónapja nyilvánossá tett blogok alapján olvasható hogy nagyon fontos téma ez náluk is, mert családi eseményeken, hosszúra nyúlt munka stb esetén nagyon könnyen el lehet térni a kiválasztott étkezéstől. Komoly védőhálót alakítottak ki egymás közt ilyen estekre, biztos nem véletlenül. A tegnapi bejegyzés CB től szintén ilyen. Érdemes akár webfordítóval is elolvasni.




Nincsenek megjegyzések: