2012. május 13., vasárnap

Nyers étel ajándékba



A múlt héten kétszer is kapcsolatba kerültem  a Nyersétel Akadémiával.

1/ gyerekeim megleptek egy nyers édesség csomaggal (valamilyen kuponos akció volt ha jól tudom) melyet az Anyáknapi virág mellé kaptam. Minden nagyon finom volt, már amit meg tudtam kóstolni ::)) (fotó Gittától, mert nekem fotózásra csak az üres dobozok maradtak)
A kóstolóban az alábbi termékek voltak:

Narancsos mandula szelet 1 darab
Zserbó 1 darab
Áfonyás muffin 4 darab
Isler 2 darab
Álom csokigolyó 4 darab
Kókusztekercs 3 darab
csoki bon-bon 3 darab

 2/ Pénteken olyan cégnél dolgoztam akik megleptek. Nem is kicsit. Ételt rendeltek számomra a Vegafood-tól. Természetesen nyerset, Gittáéktól.
Finom pizzát és zserbót kaptam. (fényképezőgép megint nem volt nálam ((::
  • a pizza: Nagyon finom inkább zöldséges alapon (szépen formázva, éppen jó állagúra aszalva) volt a finom paradicsom szósz és azon a zöldségek.+csíra
  • zserbó egyszer ettem Gitta pootluckján. Akkor is nagyon ízlett. Most is nagyon finom volt, már amennyi maradt belőle, mert többen szerették volna megkóstolni ezt a finomságot .::))  
Mostanában kevés időm van nyers finomságokat készíteni, így rettentően örültem mindkét figyelmességnek.

1 megjegyzés:

Gitta írta...

Erika, nagyon örülök!
Mostanában nagyon sokat dolgozunk az édesség csomagokon és a Vegafood kiszállításon is! És olyan jó látni, hogy tetszik, ízlik az étel, amit készítünk! Egyszer, ha erre jársz be is nézhetnél hozzánk, szeretettel várunk, üdv: Gitta