2010. december 6., hétfő

Bonbont hozott a Mikulás


Hát persze hogy nem maradhattam ki a gasztro-blogok bonbonkészítő lázából. Szerencsére a Lányom éppen itthon van, és nem nyers bonbonokat akar sk. ajándéknak, igaz ő majd karácsonyra. A hagyományos formát már régebben vette, a karácsonyit kapta most ajándékba.

A végeredmény valószínű nem menne át egy teljes nyers vizsgán, de ezt jóizűen befalták vagy a Krampuszok, vagy mások ::))

Sikerült a Bio Abc- ben nyers kakaót vennem, a Keserédesben kakaóvajat (lehet hogy nem nyers nem tudom) minimális méz és kókuszvaj van még a csoki részében.2 -szer kikentem a formát olvasztott csokival, (közben fagyasztó)  aztán megtöltöttem datolya-dió keverékével, melybe 2 csepp bio narancs olaj is került. majd lezártam a maradék csokival a bobbonok hátoldalát.

Gyermekbetegségek látszanak: a csokiban lévő buborékot nem ütögettem ki, és az ajándékcsomag- sérülékeny mintája több csokit kívánt volna.

Formát lehet rendelni itt is, de így a szállítási költséggel nem olcsó. Mi a Budaőrs-i Tesco előterében vettük.

Nincsenek megjegyzések: