2011. január 25., kedd

Kincses ládika


Igen bőven vannak akik előttem járnak és van is mit tanulnom tőlük. Néha hajlamos vagyok csak a külhoni csili vili blogokat nézegetni, mert a szomszéd rétje ez néha zöldebbnek tűnik. De nem. A hazai korábban indult nyers ételes blogok kincset rejtenek. Lehet hogy mostanában néhányuk kicsit elmaradt a blogolástól, de a korábbi bejegyzéseik is nagyon hasznosak. A teljesség igénye nélkül néhány:

Például itt van mindjárt Norka heti menüje, mely nekem rengeteget segít, főleg most::)) tavasszal meg egy az egyben használható lesz.
Aztán itt van Gittától (ő meg Kláritól tanulta)   A LEVES.  Igen ez nálam most naponta készül és nem tudom megunni, életmentő, melengető finom imádom.
Isteni édességek Évitől, na nem a fogyni vágyóknak, és nem is a tisztítókúra idejére, nekik inkább Szilvi, téli édességét javaslom. A héten én is kipróbálom.
Norkát sem ismerem személyesen, de már nem csodálkozom a sületlenségek sikerén. Ezt a brownie-t ki kell próbálnom.
Annipanni  tapasztalatait meg közelről ismerem ::)) Akár én is írhattam volna, és ez kicsit megnyugtat, hogy nem csak én vagyok úgy, hogy nem megy minden simán. Hálás vagyok az őszinteségéért. Na és az ő sütijei is mennyeik.

Nincsenek megjegyzések: