2011. március 26., szombat

Csokis keksz

Kesudiós csokis kekszet viszek délután. Kicsit keserű lett, de nekem nagyon ízlik, és elrejtve ott vannak minden kekszben a finom nyers kakaóbab darabok ::)) Jó ez a Batyus bál, mert különben talán a magam kedvéért soha nem próbálom ki ezt a receptet. Ha a benne lévő nyers kakakóbabot, bio vaniliát és mindent kiszámolok sincs 1400 -1500 Ft nál több, és lett egy tálca laktató egészséges sütink, kevesebb mint 100 Ft/darab és ebből 1-2 darab bőven elég.

A minta egy porcelán mézeskalács nyomóval készült, amit régen kaptam egy adventi vásárból.

Valószínű ez most kimeríti a ronda de finom kategóriát ::))

Recept:
1és 3/4 csésze kesudió liszt (éppen 20 dkg ennyi lett) 3/4 őrölt bio zabpehely 1/2 csésze kókuszvaj 1/2 csésze kakaópor 1/4 csésze agave szirup 1 tk vanilia én tettem bele még 1 evőkanál nyers kakaóbabot. (recept internetről)

5 megjegyzés:

Sütő Mónika írta...

Wáó! Ez csodaszép! Nagyon jó ötlet ez a kekszre nyomdázás! Kíváncsian várom, ilyen összetevőkkel csak finom lehet!:-)

Gitta írta...

Az egyik legfinomabb édesség volt! Nekem nagyon ízlett, ki fogom próbálni!

Sütő Mónika írta...

Még annál is finomabb volt,mint amilyen szép! Nekem a kedvencem volt, bár én elfogult vagyok:-D

Jó éjt, szép álmokat!
Jó volt veled személyesen is találkozni:-)

Nagy Szaffina írta...

Nekem is nagyon ízlett! Többet is ettem belőle! Igazi csokis keksz íze volt!

ezisén írta...

Jaj Lányok nagyon aranyosak vagytok !! Köszönöm szépen. Tényleg pár perc az elkészítése, szerintem a recept leírása tovább tartott. Erre is jó a Batyusbál, hogy új dolgokat is kipróbáljak ::)) Bevallom én is meglepődtem amikor összekevertem és megkóstoltam, hogy igen ez az!!