2011. május 5., csütörtök

Majdnem nyers gyümölcstorta


Talán nem vagyok egyedül a süti utáni vágyammal, és a gyomrommal mely nem tudja megemészteni a sok ojajos mag alapú gyönyörű süti csodákat. Viszont édesség az kell ::))
Ez a forma még a makrobiotikus létem kelléke volt. Nyári édesség készült benne gyümölcslé-agaragarral és gyümölccsel főzve pár percig aztán ebben a formában kihűtve.
Az ötlet innen jött, csak kicsit csavartam rajta.
1/ Mivel pici olajos mag kell negyed csésze áztatott keshu dió+2 medjool datolya +1 nyers alma+1 kanál utifű mag +1 kanál agave az alap.
2/ 1 vékonyra szelt alma jött erre
3/ 2 almát össze turmixoltam, ebbe kevertem a főtt de kéz melegre hűlt 1 dl agar agart (ízesítettem még pici citromlével)
4/ Epret szeltem és tettem az almára+ rá az öntet
5/ Hűlés után szelhető.

Megjegyzések:
Sokkal szebb és látványosabb ha nem alma péppel hanem alma lével készül de az a negyed óra míg elmosom a prést most nem fért az időmbe. Akkor áttetsző igazi " zselé" kinézetű.

Nincsenek megjegyzések: