2011. július 14., csütörtök

Fagyi

Emlékeztek talán itt jeleztem, hogy lehet majd kapni jégkrém formákat. Ahogy megrendeltem, szóltak is nemsokára. Igaz nem mind maci forma volt, de erre a három félére beneveztem. Látszik hogy a pálcikát fordítva helyeztem be, de hát gyakorolnom kell ::)) Különben ez sikerült eddig a legfinomabbra : banán meggy és nagyon finom különleges kései cseresznye, fahéjjal és vaníliával bolondítva.
Kicsit sérültek a kivételkor, de csak a kapkodás eredménye, picit tovább kellett volna melengetni a formákat a kezemmel, és akkor hibátlanul előbújnak.

Bevallom vagy két hónapja, még májusban ettem egy fagyijáról híres cukrászdában egy kehely fagyit. Előtte csináltunk itthon nem csak gyümölcsös, hanem olyan "igazi" nyers fagyit magokból, meg kókuszvajból és egy csomó finom hozzávalóból. Mikor ezt a drága fagyit ettem pont az jutott eszembe, hogy igen ez jó, de semmivel sem jobb a nyers változatánál, sőt ::)) Azóta nem is kívántam meg bolti fagyit és ez nagyon jóóó. Hét végén vendégek jönnek, valószínű a "szendvicses" fagyit készítem majd, áfonyából mert szépen érik, remélem sikerülni fog.

Nincsenek megjegyzések: