2010. november 26., péntek

180 fokos fordulat

Látom egy éve nem írtam, aztán ma ahogy újra beüzemeltük ezt a szép kis edényt eszembe jutott, mennyi minden változott az életemben az elmúlt egy év alatt.

Akkor makrobiotika híveként, most inkább nyers ételek szerelmeseként savanyítottam. Még jó hogy vannak állandó pontok mert néha én sem tudom követni magam ::))

A legeslegjobb persze Emma érkezése volt, (remélem ez megbocsátható egy első Unokás Nagyinak)

De itt a nagyobb arányú nyers étel fogyasztásomról, és annak rám gyakorolt hatásáról szeretnék majd írni, mely sokat segített a túlevési rohamok elhagyásában.. Nem erőszakkal, hanem mert az élő enzimek ilyen csodás hatásúk az emberi szervezetre.
Rengeteg jobbnál jobb magyar és külföldi nyersételes blog van. Őket ajánlom főleg. Én csak azokat a receptjeimet fogom itt közzé tenni, melyek a makrobiotikus elemeket, indiai fűszereket tartalmaznak. Na és már fejben elkészült egy két zöldséges recept melyet jó nevű  gasztrobloggerektől tanultam ::))

Nincsenek megjegyzések: