2010. november 26., péntek

Élő ebéd

Még mindig lenyűgöz ezeknek az ételeknek a sokszínűsége, és az hogy ezzel a tál étellel úgy jól tudok lakni, hogy délután 5-6 ig eszembe sem jut az, hogy éhes vagyok, mit kéne enni, na nem azt nem kéne, vagy mégis? Lehet hogy csak nekem ismerős közelről ez az állandó harc, de ezt mintha most elfújták volna. Annyival ettem többet mint a képen látható, hogy elfogyasztottam az emeletes szendvicsem, kevésbé fotogén széleit és aszalt csicsókát és cukkinit ettem még mellé.

Semmi különös a nyers lucernacsíra jól látszik, alatta nyers csicseriborsó humusz cukkini lepényen, na és ebből 3 emelet ::))

Ami nekem nagyon ízlik, ( valószínű azért mert évekig éltem shusin) a shusi nyers változata, de ebből most csak ennyi maradt. Legközelebb szebb fotókat és receptet is közlök hátha érdekel valakit.

Nincsenek megjegyzések: