2010. november 28., vasárnap

Olvasmányaim

Érdekes, nem is emlékszem mikor vettem meg ezt a könyvet, de mivel 2000- ben jelent meg, szerintem vagy még abban az évben vagy 2001-ben. Teljesen lenyűgözött már akkor is, mégis elképzelni sem tudtam, hogy én ezt valaha megvalósítsam. Úgy látszik meg kell érnie minden változásnak.
Érdekes újra olvasni a Test-Szellem - Lélek kapcsolatáról írottakat. Más ezt most saját tapasztalatként megélni is. (Örök hála a Jóga Mestereimnek és a Guru vonalnak érte)
Most ismét ez lett a bibliám, (az Enzimtáplálkozással együtt) bár tudom, hogy sok élő ételes könyv kapható. Hozzám ez az irány-arány áll a mostani állapotomban a legközelebb. Kevesebb az édességekből, aszalványokból, sokkal több a zöld-zöldségekből.

Jó hogy igaz a mondás mindig mindennek eljön az ideje. Úgy látszik 20 éve tartó bolyongásom és keresésem nem volt hiába való. Már 35 évesen kerestem az egészséghez vezető utat, így még találkozhattam Oláh Andorral és Ferencsik Pista bácsival, a sort sorolhatnám, sokan már nincsenek  az élők sorában. De mindenkitől kaptam és tanultam valamit, köszönet  minden Tanítónak és tanításnak.

Nincsenek megjegyzések: