2010. november 28., vasárnap

Kukapozitív avagy rosszul sikerült receptek

Nem tudom ki hogy kezdte.Régebben minden receptet szó szerint követtem, aztán mivel szereztem az évek során tapasztalatot, és kicsit hobbimmá is vált a főzés sokat improvizálok.

Ezt alkalmaztam pénteken a konyhában, sajnos kevés sikerrel. Zellerszárat aprítottam lenmagos lepénybe és olyan keserű lett, hogy ki kellett dobnom. Nem túl jól sikerült már 1-1 salátaöntet és krékerre való kencém sem. Mert nem használtam a recepteket. Valószínű ezt is előbb újra kell tanulnom. Milyen zöldségből mennyi hová kerülhet, mihez milyen fűszer való stb. Mert nem akarok rossz ízű ételeket enni, tudom hogy annak nem lenne kedvező következménye.

Szerencsére receptem van bőven, csak használni kell őket.Minimális eltéréssel a tanulási szakaszban.

1 megjegyzés:

GR írta...

Kukapozitív:DDD Nagyon tetszik ez a kifejezés!