2011. március 30., szerda

3. hét Húsvét előtt

Hogy telik az idő. Most kezdtem ebbe a csodás kalandba és már eltelt három hét.

Nagyon szépen körvonalazódott mostanra, hogy mi az én nyers konyhám, mert azt látom, hogy mindenkinek egy kicsit más.
Számomra most főleg zöld, és meleg. Igen nagy nagy béke költözik a pocakomba ha 39-40 fokos ételeket fogyasztok, ezért mindent elő melegítek. Egy kicsit előre kell gondolkodnom, hogy legyen pácolt, vagy langyos zöldség mindig kéznél, de már ezt is kezdem megszokni. Mikor hidegebb volt elég sok levest is ettem azt is melegen. A krékerek nagyon nem jönnek be, csak chips vastagságban, de úgy nagyon ízlenek.
Az édességgel nagyon hadi lábon állok, mert nem bírom az igazi nyers édességeket, az én alkatomnak ez most különben sem nagyon kell.  Ami jól esik viszont ebéd után egy szem medjol datolya.
Sóvárgások, mellé evések.
A vágy néha feltámad, de szerencsére eddig sikerült 1-2 percet megállni és végig gondolni, hogy azért a rövid élvezetért amíg a számban van mondjuk az a friss kifli csücsök (igen ma a férjem egy nagy szatyor ilyen mindenfélével jött haza, és a pék csak kifli csücsköt is készít, ezek kb 5 cm-es kiflik ((::   ), nem érdemes megszegni amit fogadtam. Tegnapi napunk egy szomorú hírrel zárult, valaki aki közel állt hozzánk eltávozott közülünk, ez számomra elegendő indok szokott arra lenni, hogy a szomorúságomat, és fájdalmamat evéssel csillapítsam. Bevallom egy percig megint előjött a régi séma, hogy gyorsan egyek valamit ami eltöm és elfeledteti a gyászt, de valahogy át tudtam kapcsolni ebbe a nyers evő üzemmódba. Igazuk van az elme működését tanulmányozóknak, hogy ha valamit egyre többször ismételünk akkor az bevésődik, és szokássá válik.  Remélem nekem is sikerül olyan sokszor ismételnem majd, hogy idővel fel se merüljön más lehetőség csak a nyers étel evése.
Ami viszont pozitív, hogy nagyon kreatív lesz az ember. Például én most nem tudok olyan kedvenc ételemet mondani amit ne tudnék nyersen elkészíteni.
Ja és úgy mellékesen továbbra is lazul és tisztul minden részem, ezt főleg a jóga gyakorlásakor érzékelem. valószínű ezek mm-ek, de hát a centi is mm-ből áll ::))


A képen látható piros mángoldot a bio piacon vettem, mivel szombaton biztos nem megyek, elárulom a lelőhelyét ::)) A Rózsa Péterék árulták, (bal oldali bejáraton ha bemegyünk jobb kéz felé az első pavilon)

Holnaptól böjtölni megyek a Mecsekbe, de szerdán újra itt leszek, és majd mesélek.

4 megjegyzés:

Sütő Mónika írta...

Jó tisztulást! Bár az mindig jó:-)
Aztán várlak vissza, és várom az élménybeszámolót...

Ahogy tisztul a vér, tisztul a kapcsolat az égiekkel...és erősödik a kreativitás, az alkotás, az új dolgok megszülése...

Jó utat!

Norka írta...

Jó utat! És "Gambatte kudasai!" Ami valami olyasmit jelent Kitartás! Ne add fel! Csak ekem valahogy sokkal mélyebbről jön így

Norka írta...

Tavaly annyi ilyen mángoldunk volt, hogy már a fülünkön jött ki. Most 5 színű mángold magokat rendeltem, úgyhogy remélhetőleg idén is lesz. :)

Nagy Szaffina írta...

Gratulálok a kitartásodhoz, és a tudatosságodhoz! Mecsekbe..Hm..én is mennék..nagyon szép hely! Jó utat Neked Kedves Era!