2012. április 29., vasárnap

április 29

Ma ugyan ilyen energikusan ébredtem, (kép internetről) Igaz a nap sem sütött még, mert bizony 4 óra éppen csak  elmúlt ennek ellenére nem is volt kérdés hogy testhelyzetet változtatok.
(hát nem is emlékszem ilyen mikor fordult elő velem. Mostanában 5,  1/2 6 kor szoktam pihentem ébredni, és ezzel is nagyon elégedett voltam.)

De így reggel 6 ra végeztem a gyakorlásommal, sokkal többel mint gondoltam, s a tudat hogy ma ez biztosan nem marad el, hiszen megcsináltam, még tovább lelkesített.

Étkezés:
A cronométer szerint sokkal több a zsiradék aránya mint 10%. Vagyis a 10% úgy is megvan ha nincs semmi csak zöldség és gyümölcs. (pl. a paradicsomban pont a kívánatos 80-10-10 van csak úgy magában)

Na ez ami nekem most nem megy. Megelégszem napi negyed avokádóval és 10 szem mandulával vagy kesudióval és 1 tk oliva olajjal, de ennyi most kell. Ezzel viszont 10% helyett kb 25% a zsír, amit nem gondoltam volna.
A másik hogy sokkal többet és gyakrabban kívánom a zöldet mint a gyümölcsöt, így én délben is eszem salátát nem csak este. De ezeken most nem problémázok.

A főtt ételt még mindig nem kívánom, kenyér az én nagy csábítóm meg nincs nálunk már két hónapja, (max. ha vendégek jönnek, de nekik meg távozáskor kezükbe nyomjuk a maradékot) mióta a férjem is gluténmentesen étkezik.

Nincsenek megjegyzések: