2011. március 12., szombat

Zöld!!






Ma reggel a Bio piacon beszereztem a jövő heti zöld lé adagomat. Fő tétel ebből az1 kg tyúkhúr !! Szerintem a vidékiek most hasukat fogják a nevetéstől hogy ezért pénzt adni? De hát igen. Nálunk például rengeteg tyúkhúr van a fóliában, de az vegyszeres a virágok miatt. Na és van már itt ott a szabadban is melegebb helyeken, de hát van 3 kutyánk, így az azért nem jön szóba.
Maradt a vásárlás mert Valinál megkóstoltam, és bevallom jobban ízlik mint a fejes salátából készült lé. Mivel 1kg az jó sok az 1000 Ft ot nem sajnáltam érte. Vettem portulákot és mángoldot is. Tisztuljon a máj, itt a tavasz, a Fa elem ideje, melynek színe természetesen a zöld ::))
Ja és nem tavalyi, nem is idei sárgarépát, mert a tároltnakk már sajnos nem sok íze van ilyenkor Talán Sophia meg tudja ezt a talányt fejteni, én nem sokat használtam az ez irányú diplomámat. Gondolom nyár végén ősszel ültették, és most meghajtatták nem tudom, részleteket nem árultak el, pedig nem akarom termeszteni, bár ki tudja vidéken élőknek lehet hogy hasznos lehet ez a tudás.  Lényeg hogy ez a répa nagyon úgy néz ki mint a friss, zsenge, az ízéről nem is beszélve.

2 megjegyzés:

Ildi írta...

Szió!

Nagyon szép zöldeket vettél! Melyik biopiacon jártál, ha megkérdezhetem?

Ildi

ezisén írta...

Persze hogy meg, a Gesztenyés kertnél, a Budapesti Kongresszusi Központ parkolójánál lévő (régen ez volt a Csörsz utcánál)bio piacon.